fbpx

Jeżeli wylądowaleś tutaj z wyszukiwarki google pewnie nie wiesz o co chodzi. A chodziło o rozszyfrowanie, czy nasz artykuł jest prawdą, czy fałszem.

Jeżeli wylądowałeś tutaj, bo uznałeś, że artykuł jest fałszywy, sprawdź, kltóre z wskazówek wykorzystałeś do rozszyfrowania, że artykuł jest fałszywy.

Wskazówki:

1) Zdjęcie. Wrzucenie zdjęcia w wyszukiwarkę grafiki pokazuje, że pojawia się ono na stronie. http://psychology.cua.edu/. I przedstawia dr Alana Bermana w chwili przyjmowania nagrody.

2) Czyżby nazwiska F.Ake oraz I.Doubt wzbudziły pewne podejrzenia? XD

3) Wpisanie w wyszukiwarkę google tytułu „pracy naukowej” w cudzysłowiu pokazuje, że nie opublikowano artykułu naukowego o tym tytule. (Choć oczywiście czasopismo "Developmental Cognitive Neuroscience" istnieje naprawdę.

4) Dla zaawansowanych detektywów prawdy. W numerze 23 z 2017 r czasopisma "Developmental Cognitive Neuroscience" na stronach 1-13 znajduje się artykuł pt. „Altered patterns of directed connectivity within the reading network of dyslexic children and their relation to reading dysfluency”.

Udostępnij artykuł o "prostych sposobach przyspieszenia nauki języków" znajomym na facebooku i zobacz, komu z nich uda się go prawidłowo rozszyfrować. 

PS - Niestety też sama koncepcja "stylów nauki" jest mitem. Patrz np.:

Pashler H, McDaniel M, Rohrer D,  Bjork R (2008). "Learning styles: Concepts and evidence". Psychological Science in the Public Interest 9: 103-­‐119. 
Rohrer, Doug; Pashler, Harold (2012)  „Learning Styles: Where's the Evidence?” Medical Education 46/7: 634-635
De Bruyckere, Kirschner, Hulshof, „Urban Myths about Learning and Education”, 2015

Share

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

pytam.edu.pl korzysta z plików cookie Czytaj więcej…

Akceptuję pliki cookie
Masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie portalu.
 
Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach przez pytam.edu.pl i subdomeny.
 
Informacji odczytanych za pomocą cookies używamy w celach statystycznych.  W przypadku zapisania się na newsletter uzyskane dane zostaną przetworzone zgodnie z naszą polityką prywatności. http://pytam.edu.pl/rodo
 
Masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
zadaj pytanie