Jeżeli wylądowaleś tutaj z wyszukiwarki google pewnie nie wiesz o co chodzi. A chodziło o rozszyfrowanie, czy nasz artykuł jest prawdą, czy fałszem.
Jeżeli wylądowałeś tutaj, bo uznałeś, że artykuł jest prawdziwy, pokażemy Ci wskazówki, dzięki którym można go łatwo rozszyfrować jako fałszywkę:
1) Zdjęcie. Wrzucenie zdjęcia w wyszukiwarkę grafiki pokazuje, że pojawia się ono na stronie. http://psychology.cua.edu/. I przedstawia dr Alana Bermana w chwili przyjmowania nagrody.
2) Czy naprawdę nazwiska F.Ake oraz I.Doubt nie budzą ani odrobiny niepewności?
3) Wpisanie w wyszukiwarkę google tytułu „pracy naukowej” w cudzysłowiu pokazuje, że nie opublikowano artykułu naukowego o tym tytule (choć oczywiście czasopismo "Developmental Cognitive Neuroscience" istnieje naprawdę).
4) Dla zaawansowanych detektywów prawdy. W numerze 23 z 2017 r czasopisma "Developmental Cognitive Neuroscience" na stronach 1-13 znajduje się artykuł pt. „Altered patterns of directed connectivity within the reading network of dyslexic children and their relation to reading dysfluency”.
PS - Niestety też sama koncepcja "stylów nauki" jest mitem. Patrz np.:
Pashler H, McDaniel M, Rohrer D, Bjork R (2008). "Learning styles: Concepts and evidence". Psychological Science in the Public Interest 9: 103-‐119.
Rohrer, Doug; Pashler, Harold (2012) „Learning Styles: Where's the Evidence?” Medical Education 46/7: 634-635
De Bruyckere, Kirschner, Hulshof, „Urban Myths about Learning and Education”, 2015